8 Stappen Voor Een Gezond Leven

8 Stappen Voor Een Gezond Leven

Toch, als je ooit hebt gezien ons op (vooral Anthony), we zijn vrij zeker dat je geen idee dat we het ook allemaal over het promoten van een gezonde levensstijl.

Lupus, evenals bepaalde medicijnen die u kan nemen voor de ziekte, maakt je gevoeliger voor infecties. Doe je best om te voorkomen dat iedereen die een verkoudheid of een andere aandoening die je kunt vangen. Was uw handen vaak met warm water en zeep. Vermijd het aanraken van uw ogen, mond of neus, die kunnen ziektekiemen verspreiden. Vraag uw arts of inentingen en vaccins, zoals die voor griep en longontsteking, voor u de juiste zijn.

Blootstelling aan licht ' s nachts niet alleen onderbreken van uw kansen op een goede nachtrust, het kan ook leiden tot gewichtstoename, volgens een nieuwe studie gepubliceerd in het American Journal of Epidemiology.


Zo gek als het lijkt, proefpersonen die sliep in de donkerste kamers waren 21 procent minder kans op overgewicht dan degenen die slapen in de lichtste kamers. De camping hier is eenvoudig: Zet de TELEVISIE uit en gooi je nachtlampje.

Volgens onderzoek gepubliceerd in het tijdschrift van de American Academy of Ophthalmology, het verzorgen van uw peepers vermindert uw risico op sterfte door maar liefst 40%.


Hoofd onderzoeker van de studie, Jie Jin Wang, PhD, is van mening dat de koppeling tussen leven langer en cataract operatie is waarschijnlijk toegeschreven aan een betere mobiliteit, een betere fysieke en emotionele welzijn, algemeen optimisme en meer vertrouwen te leven na besting visuele beperking.

Waarom is slaap geworden, iets wat we hebben (en zelfs haat) aan het werk in onze schema ' s? Slaap is een geschenk, iets dat net zo belangrijk als het eten op ons bord en onze lichaamsbeweging. Het is de tijd van de dag dat ons lichaam herstelt zichzelf, ontgift het lichaam, en stelt ons in staat om te veroveren van de volgende dag voor de boeg. Depressie, gewichtstoename, stress en zelfs voedsel hunkeren allemaal kunnen optreden wanneer we niet genoeg rust krijgt.


Voor sommigen van ons, onze slaap nodig kan 8 uur, en anderen kunnen worden 9 of 10. Niet alleen door uzelf hoeveel slaap u nodig hebt genoeg van krijgen, totdat je wakker wordt op hetzelfde tijdstip iedere dag, zonder de noodzaak voor een wekker.

gezondheid de gezondheidszorg geneeskunde

Het is het beste om contact op met een travel medicine clinic 4 tot 6 weken voor uw vertrek. Houd in gedachten dat een vaccin is het beschermende effect duurt enige tijd om te ontwikkelen na de vaccinatie. Sommige vaccins, ook mogelijk meer dan één dosis, dus meer dan een kantoor bezoek kan nodig zijn.

Echter, wanneer de dringende reis problemen ontstaan is het nog steeds slim en nuttig voor het regelen van een reis geneeskunde specialist bezoeken, zelfs tot de dag voor vertrek.

Artsen besteden 49% van hun dag documenteren van ontmoetingen, en 27% als persoonlijk contact met de patiënten. 102 Miljard dollar en 324 Miljoen uren worden besteed jaarlijks in de VS dit probleem op te lossen. Maar toch, patiënten alleen oproepen 25% van wat de arts zei, wat resulteert in een hoge ziekenhuis re-toelating tarieven en meer dan 125.000 doden per jaar. We lossen dit probleem op door het automatiseren van de ontmoeting documentatie. Wij slaan artsen ruim een uur per dag, de omzet verhogen en verbeteren van de tevredenheid van de patiënt.